Dankzij de sterke opkomst van VoIP, het bellen via internet, hoeft u voortaan niet meer zelf te investeren in centrale telefonieapparatuur. Tegen een vaste vergoeding per werkplek kunt u nu gebruik maken van een ultramoderne telefooncentrale met de allernieuwste en meest geavanceerde faciliteiten. Bovendien heeft u geen omkijken meer naar aanleg en onderhoud, omdat de centrale gesitueerd is op een goed beveiligde locatie buiten uw bedrijf. Onder de naam Managed iVoice biedt i4IP u dit innovatieve telecomconcept aan.

Overal en altijd bereikbaar
Managed iVoice is extra aantrekkelijk als u veel werkt met telewerkers of als uw medewerkers vanuit verschillende locaties werken. Ongeacht de plek waar zij zich bevinden, zijn zij altijd op hetzelfde nummer bereikbaar.

Vestigingen verbinden
Als u meerdere vestigingen heeft, koppelt Managed iVoice deze op een intelligente wijze aan elkaar. Er ontstaat vervolgens één telefonienetwerk, waardoor alle onderlinge gesprekken als intern (onnet) verkeer gelden. Dit levert u op jaarbasis een interessante besparing op. Bovendien hoeft u de afzonderlijke vestigingen niet zelf te faciliteren met een telefooncentrale. Alle vestigingen bellen via dezelfde  externe telefooncentrale. Ook dat is pure winst voor u.

Snel opschalen bij groei
De capaciteit van het netwerk waarvan wij gebruik maken is schaalbaar. Daardoor kunnen wij u snel extra capaciteit bieden als u deze nodig heeft. Op tijdelijke basis of permanent. Dankzij de flexibiliteit van het netwerk hoeft u dus nooit reservecapaciteit af te nemen. Met andere woorden: u betaalt slechts voor wat u nodig heeft, terwijl u wel de zekerheid heeft dat u snel kunt uitbreiden als het nodig is.

Voorloper op telecomgebied
Als gebruiker van Managed iVoice beschikt u altijd over de nieuwste telecom- en ICT-faciliteiten. Vergelijkt u dit eens met de situatie dat u zelf moet investeren in een nieuwe telefooncentrale. Als gevolg van de voortschrijding van de stand van de techniek loopt u in dat geval al snel achter de feiten aan. Met Managed iVoice weet u daarentegen zeker dat u altijd een voorloper bent op telecomgebied. En dat heeft een positieve uitstraling op het imago van uw bedrijf.

Maximale betrouwbaarheid
Managed iVoice blinkt op veel fronten uit. Op het gebied van betrouwbaarheid spant deze innovatieve telecomoplossing echt de kroon. Het is niet voor niets dat i4IP u een maximale beschikbaarheid kan bieden. De telefooncentrales waarvan wij gebruik maken, bevinden zich op een maximaal beveiligde externe locatie. Het VoIP-platform is over maar liefst drie verschillende datacenters gedistribueerd. En technische specialisten waken 24 uur per dag, 7 dagen per week over uw telefoniediensten. Meer bedrijfszekerheid kunt u zich echt niet wensen.

Geen investering nodig
Afhankelijk van uw specifieke wensen betaalt u een vaste maandelijkse vergoeding per werkplek. U weet dus precies waar u aan toe bent, als u nieuwe medewerkers wilt aansluiten op het netwerk. Doordat u bovendien geen eenmalige investering hoeft te plegen om te kunnen beschikken over een ultramoderne telecom-infrastructuur, levert Managed iVoice u een overzichtelijk en voorspelbaar kostenplaatje op.