Deli IT onderscheidt zich door een persoonlijke en doelgerichte aanpak. Dat u, als klant, tevreden bent is voor ons prioriteit. Bij ons bent u geen nummer maar streven wij naar het bouwen aan een goede klantrelatie voor de lange termijn.

Slechte communicatie, afspraken die men niet nakomt, een offerte die enkel gericht is op het legen van uw portemonnee. Dit zijn een aantal voorbeeld ergernissen van klanten bij dienstverleners. Uiteraard is vergissen menselijk maar wij behandelen u zoals ook wijzelf graag behandeld willen worden.
Bij ons krijgt u een eerlijk advies, gebaseerd op uw wensen en hetgeen technisch te realiseren is (binnen het afgesproken budget).

Wij hebben niet de pretentie om de goedkoopste automatiseerder te zijn. Een hoog serviceniveau en de laagste prijs gaat nu eenmaal niet samen. Wel krijgt u waar voor uw geld. Verder werken wij flexibel en pragmatisch.

In onderstaande punten geven wij, in het kort, onze werkwijze weer;

  • Als eerste een vrijblijvend kennismakingsgesprek met een korte inventarisatie van uw huidige infrastructuur;
  • Indien er verbeterpunten zijn ontvangt u, desgewenst, een vrijblijvende offerte om deze punten aan te pakken;
  • Vervolgens maken we afspraken omtrent onze dienstverlening en uw verwachtingen;
  • Goed communiceren staat bij ons centraal. Wij reageren zoals het hoort in elke fase van onze dienstverlening;
  • Wij denken altijd met u mee. Wanneer u een samenwerking met ons aangaat zult u zelf ervaren hoe plezierig het is als uw automatiseringspartner met u meedenkt.

Referenties
Deli IT werkt voor vele klanten uit uiteenlopende branches. Indien u referenties wenst dan zijn deze, op aanvraag, beschikbaar.